چگونه به سایت فروشگاه اینترنتی تلسو اعتماد کنم؟

شاید چندین سال پیش اعتماد به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی از سوی کاربران امری دشوار به حساب می‌آمد. ولی امروزه با وجود نهادهای نظارتی و جا افتادن خرید اینترنتی در بین مردم در کنار مزایای غیر قابل انکار خرید اینترنتی نسبت به خرید سنتی، مساله تا حد زیادی حل شده است. با این وجود در صورتی که تردید دارید، راه‌هایی برای احراز اطمینان از اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد.

در چه ساعاتی و زمانی می‌توانم از فروشگاه تلسو خرید کنم؟

شما می‌توانید در تمام روزهای هفته و در 24 ساعت از شبانه روز از فروشگاه اینترنت تلسو خرید نمایید. بدیهی است پردازش سفارش شما در تعطیلات رسمی امکان پذیر نمی‌باشد و به اولین روز کاری پس از ثبت سفارش موکول خواهد شد. بیشتر سفارشات در همان روزِ ثبت، تحویل داده می‌شوند و در صورتی که زمان ثبت سفارش بعد از ساعات کاری ادارات مرسولی باشد، نهایتاً یک روز پس از ثبت سفارش تحویل می‌شوند. زمان تحویل با تیپاکس یک روز و با پست پیشتاز حداکثر 2 روز است.

سفارش ثبت شده را چگونه می‌توانم پیگیری کنم؟

مراحل پردازش سفارش از طریق ایمیل به اطلاع مشتری می‌رسد. در صورتی که تمایل دارید پیگیری دقیق‌تری انجام دهید، می‌توانید با ما تماس بگیرید یا سفارش خود را از این صفحه پیگیری کنید. فروشگاه تلسو در تمام ساعات کاری پاسخگوی شما کاربران عزیز خواهند بود. در حالت معمول پس از ثبت سفارش نیازی به تماس با بخش فروش نیست و ما در صورت نیاز با شما تماس خواهیم گرفت. ثبت و تکمیل سفارش به منزله اتمام خرید از سمت مشتری است و فرآیند ارسال و تحویل در اولین فرصت آغاز می‌شود.

آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟

بله در صورتیکه به هر دلیلی دسترسی به سایت برای شما مقدور نیست یا می‌خواهید سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید، می‌توانید با ما تماس حاصل نمایید. روش پرداخت و دیگر مراحل پردازش سفارش به صورت تلفنی قابل هماهنگی است.

برای اطمینان از مسایلی مانند رنگ، گارانتی و توضیحات مشابه چه راه‌هایی هست؟

برای هماهنگی در مورد این نوع مسایل، می‌توانید با ما تماس بگیرید. همچنین توضیحات مورد نظر خود برای مثال رنگ را می‌توانید در قسمت یاداشت مشتری ثبت نمایید. به دلیل تنوع بالا در رنگ و گارانتی کالا‌ها ممکن است برخی از ویژگی‌ها در صفحه محصول ذکر نشده باشد. این ویژگی‌ها نیز در قسمت یاداشت مشتری قابل ثبت هستند. برای مسایل متفرقه مانند کادوپیچ کردن کالا یا شرایط خاص ارسال، می‌توانید با تماس تلفنی هماهنگی‌های لازم را صورت دهید.

آیا کالاهای موجود در سایت نو و اصلی هستند ؟

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی تلسو اصلی می‌باشند و هیچ گونه کالای کارکرده یا غیر اصلی در سایت به فروش نمی‌رسد. مهلت تست و گارانتی هفت روز تعویض به همین منظور برای کالاها در نظر گرفته شده است.

در برندهای مختلف، اهمیت کشور سازنده کالا تا چه حدی است؟

آنچه کیفیت کالای دیجیتال مانند گوشی و تبلت را مشخص می‌کند، برند کالا است و امروزه سازندگان بسیار مطرح نیز عموما خط تولید محصولات خود را به کشور چین منتقل کرده‌اند. ممکن است برخی از مدل‌ها خط تولیدی در کشورهای دیگر داشته باشند که این مساله بیشتر سیاست کاری سازندگان است و ربطی به کیفیت کالای مورد نظر ندارد. فروشگاه اینترنتی تلسو تعهد می‌کند تمام کالاهای عرضه شده در فروشگاه اصلی هستند.

نحوه تسویه حساب در تهران و شهرستان به چه شکل است؟

برای تسویه حساب در تهران می‌توانید در درب منزل و پس از تحویل گرفتن سفارش هزینه را پرداخت کنید. به علت محدودیت در تعداد کارت‌خوان‌های سیار، ممکن است پیک به همراه خود کارتخوان نداشته باشد. در این صورت می‌توانید هزینه را به طور نقدی پرداخت کنید یا در نزدیکترین عابر بانک یا به طریق اینترنتی هزینه را کارت به کارت نمایید و رسید را به پیک تحویل دهید. فعلا برای شهرستان امکان پرداخت درب منزل مهیا نیست و مشتریان از شهرستان باید فرآیند خرید اینترنتی را تکمیل نموده و هزینه را پرداخت نمایند.

آیا امکان تحویل حضوری سفارش وجود دارد؟

در صورتی که خواستار تحویل حضوری کالا هستید، سفارش خود را روی سایت ثبت نمایید و در قسمت یاداشت مشتری، تحویل حضوری را قید نمایید. سفارشات حضوری مراحل پردازش را طی نموده و از انبار تحویل فروشگاه می‌شوند. پس از آماده شدن سفارش و هماهنگی، با مراجعه به فروشگاه تلسو می‌توانید سفارش خود را تحویل گرفته و سپس تسویه حساب نمایید.

نحوه ارسال کالا چگونه است؟

برای تهران سفارشات نهایتا تا 5 ساعت پس از ثبت سفارش تحویل داده می‌شوند. هزینه‌ی ارسال برای محدوده داخل تهران، 15 هزار تومان و برای مناطق با فاصله بیشتر بر اساس فاصله محاسبه می‌شود. مرسولات پستی نهایتا تا دو روز پس از سفارش و مرسولات تیپاکس یک روز پس از سفارش در اقصی نقاط کشور تحویل مشتریان عزیز خواهد شد. هزینه ارسال با پست پیشتاز، 15 هزار تومان می‌باشد که در هنگام ثبت سفارش به قیمت کالا اضافه می‌گردد و هزینه ارسال تیپاکس در مقصد به طور نقدی از مشتری دریافت می‌شود. هزینه ارسال تیپاکس در حدود 20 تا 25 هزار تومان است. امکان ارسال سفارشات ضروری از طریق باربری و ترمینال نیز وجود دارد. بدیهی است هزینه ارسال از این طریق به عهده خود مشتری خواهد بود.

شرایط برگشت و انصراف از سفارش چگونه است؟

سفارشات شما در صورتی که ارسال شده باشند قابل برگشت نیستند. برای انصراف از سفارش می‌توانید هماهنگی‌های لازم را از طریق تماس تلفنی انجام دهید.

شرایط مهلت تست 7 به چه شکل است؟

مهلت تست 7 روزه برای کلیه کالاهای موجود در فروشگاه در نظر گرفته شده و یکی از اصلی‌ترین حقوق مشتریان و تعهدات فروشگاه تلسو است. در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل در طی مهلت 7 روزه، فروشگاه موظف است کالا را با یک کالای بدون مشکل و نو تعویض کند. تمام کالاهای فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا می‌باشند و با تضمین اصل بودن به فروش می‌رسند.

آیا تمام مشخصات و توضیحات ذکر شده برای کالاها در سایت دقیق است؟

تمام مشخصات و توضیحات ذکر شده در فروشگاه اینترنتی تلسو واقعی است و در صورت وجود هرگونه مغایرت و نارضایتی مشتریان، سفارش قابل استرداد است.

آیا نیاز است پس از تحویل گرفتن کالا برنامه خاصی روی آن نصب شود؟

برای استفاده از کالاهای عرضه شده روی سایت، هیچ گونه اقدام اضافی نیاز نیست و تمام گوشی‌ها و تبلت‌های موجود به راحتی قابل استفاده هستند. نصب پکیج برنامه‌ها نیز به دلیل راحتی کاربران می‌باشد. این برنامه‌ها از طریق اینترنت قابل دانلود و نصب هستند و درضمن عموماً رایگان می‌باشند. به همین دلیل هیچ هزینه‌ای بابت نصب این برنامه‌ها روی گوشی یا تبلت از مشتریان دریافت نمی‌شود.

نظر بدهید

avatar